Lielā Vasaras izstāde 2021

2021. gada jūlijs - oktobris

 

Ieskats izstādē

 

         

 

        

 

                

 

         

 

       

 

 

        

 

               

 

          

 

           

 

   

 

          

 

    

 

     

 

               

 

               

 

            

 

        

 

               

 

        

 

              

 

             

 

                       

 

     

MĀKSLA SVIN VASARU

Veras vaļā galeriju durvis. Mākslinieki gaida savu izstāžu atvēršanas kārtu, rindas ir izveidojušās garas, kā jau pēc lielāka pārtraukuma. Jēkabpils galerija Mans`s atsāk rīkot savas lielās vasaras izstādes – šogad jau kā trīsdesmito; izpalika tikai viena reize – pagājušajā gadā.

Galerija tagad svin savu 31. pastāvēšanas jubileju. Smagais gads galeristam Uldim Čamanam izkārtoja, ka dažu labu, pat unikālu, ne bez pūlēm iekārtotu izstādi “redzēja” gandrīz vai neviens skatītājs ( koknesieša Alda Dobenberga gleznas ). Tomēr piespiestā klusuma un it kā bezrosības laiks viņam un viņa kolēģiem pagājis dinamiski. Ir veikts kosmētiskais remonts visās I stāva izstāžu telpās ( 12 istabas! ) un iegūta vēl viena jauna izstādes telpa šajā pašā mājā, pateicoties labu draugu atbalstam. Iegūts vēl nezināmi ilgs laiks, lai tradicionālā, gribētos teikt - Vislatvijas glezniecības izstāde – kādu laiku varētu tikt skatīta un vērtēta. Jācer, ka tas varētu notikt vēl visu augusta, septembra un oktobra mēnesi.

Neticami, bet eksponēto darbu skaits tuvojas diviem simtiem. Arī tas tā bijis vienmēr. Ir dīvaini laba sajūta, jo izstāde ir perfekta: ir daudz labu darbu un izkārtojums teicams. Diemžēl, nekur nevar pazust vilšanās pēc šādu daudzu autoru un daudzu darbu glezniecības kopizstāžu apmeklēšanas vairākās zālēs citur: Latvijas Mākslinieku savienības galerijā vai Pēterbaznīcā vai arī Jūrmalas pilsētas muzejā nupat kā svaigi redzētā “Marīna `2021”. Dažas no tām ir kopizstādes ar labu ideju un respektablu žūrijas locekļu sarakstu, arī ar profesionāli menedžētu reklāmu un finansējumu. Bet rezultāts ir vienmērīgi viduvējs. Kā tas tā var notikt? Vispirms, protams, gribas vainot žūriju, ka tā nav bijusi pietiekami barga. Kāpēc žūrija gala rezultātā nevēlētos labu izstādi? Jeb varbūt , iespējams, žūrijai ir pilnīgi vienalga un vienīgā vēlēšanās ir sagādāt sīkus prieciņus daudziem jo daudziem mālētājiem, paziņām? Lai jau tiek? Šķiet, īpaši iepriecināta, piedodiet, varētu būt apbalvotā “Saunaga ainavas” autore “Marīnas `2021” izstādē… Un izstādes iekārtojums, tik daudzu darbu “līdzināšana”, katras telpas noskaņas veidošana, atrast katrai bildei savu vietu vai atrast kopību ar blakus esošo glezniecisko stāstu vai gluži otrādi - kontrastētu … ak, kungs, ir taču tik daudz iespēju ar rūpīgu un profesionālu darbu atklāt brīnumu lietas, lai pašam kuratoram un arī autoram patiktu un skatītājs mājās aizietu uzlādēts un laimīgs! Čamaņa vasaras izstādēs pierādās, ka to var. Ja lielo izstāžu žūrija būtu atbildīgāka un izstādes darbu vidū nebūtu tik liels skaits nevarīgu un taupīgu krāsu “rīvējumu” un interneta dzīlēs atrastu dekoratīvu prātojumu ( bez glezniecības ), tad izstādes iekārtotājs iegūtu lielāku, elpojošu telpu, kur likt mirdzēt tiešām labai glezniecībai un māksliniekiem-personībām, nevis nomāktu humpalu veikaliem līdzīgi krāvumi četros stāvos, vienmērīgi kā malka…

Jēkabpils galerijai ir viena liela priekšrocība: izstāžu politiku, darbu atlasi, izstāžu iekārtošanu veido viens cilvēks, kurš pats ir labs gleznotājs. Uldis Čamans. Persona, kura pati sevi skolojusi un izkopusi. “Savās izstādēs savā galerijā aicinu tos māksliniekus, kuri man patīk un tad cenšos pat ļoti piestrādāt pie iekārtojuma”. Beigu beigās, šī tik daudzus gadus pastāvošā vasaras izstāde pierāda arī glezniecības nezūdamību kā tādu, jo bija taču laiks ( kas sakrita ar galerijas izveidošanās laiku gadsimtu mijā, ), kad gudri mākslas zinātnieki prognozēja tradicionālo mākslas veidu beigas. Tas nav noticis. Daudziem Latvijas māksliniekiem šeit izstādīties nepavisam nav kauns.

Ar interesi gaidīju, kas būs izlikts jauniegūtajā telpā ar logiem uz ielu. Protams, ka tās ir kuratora jau iemīļotās gleznotājas Helēna Heinrihsone, Laima Eglīte un Vija Zariņa, arī Anita Meldere, kuras vienmēr palīdzējušas viņam veidot daudzu ekspozīciju centrus gan intensīvu, spožu krāsu laukumu un ātri atpazīstamu figurālo kompozīciju dēļ ( Heinrihsone ), vai Laima Eglīte ar savu decento tēlu kustību teātri, plastiku un ritmu. Vijas Zariņas lielie audekli ( “Aramzeme”, ) vienmēr piepildīti ar niansēti pelēko toņu glezniecību, kas ekspozīcijām dod balansu, arī ar pārdomātiem dabas elementu rakstiem vai pat ornamentiem, meklējot un veiksmīgi atrodot mūsu ainavas kodus. Abstraktā ekspresionisma siena pieder vienmēr atraisītajai Anitai Melderei , Ivaram Heinrihsonam un pašam Uldim Čamanam.

Turpinot izstādes apskati, nav grūti uzminēt iekārtotāja vēlmi dažās telpās izcelt kāda toņa dominanti. Vistrāpīgākā liekas tumši pelēkā istaba ar talsenieka Zigurda Poļikova gandrīz vai melnā toņa minimālismu “Pamestajā dārzā” un Artura Akopjana “Nepazīstama “. Te nelielam pozitīvam kontrastam šai trīs bilžu ekspozīcijā der Laimas Eglītes ziļpelēkās “Klīstošās dvēseles” . Pārejot uz Tatjanas Krivenkovas “istabu”, viņas šī brīža nepārprotamais puantilisms gleznās “Rasas punkts” I-III pretstatīts Vijas Zariņas perfekti gludajai ūdens virsmai ”Dīķis”. Līdzīgus atradumus var atrast katrā telpā, kur, droši vien, ne bez lielām grūtībām, ir rasta vieta katrai bildei, kuras, starp citu, sabalansētā skaitā var pārstāvēt arī klasisku salona mākslu, tāpat kā konceptuālu reālismu, naivismu utt. Protams, ļoti labi Čamans ir eksponējis pats savus darbus, šai telpā valda otas brīvība un labi uzjauktas rozā krāsas svaigais gaiss. Paradoksāli, bet, šķiet, šī gada izstādes viena no labākajām bildēm ( “Vecais avots” ), kurai tik grūti bija atrast vietu, galu galā atrodas gaitenī, gandrīz vai pie pašas grīdas. Tās autors ir Ramins Nafikovs , gleznotājs, kurš ziemās dzīvo Kazaņā, vasarās Rīgā (ir Latvijas Mākslinieku savienības biedrs ) un piedalījies daudzās Jēkabpils izstādēs. Tāpat lielu glezniecības spēku var atrast to mākslinieku darbos, kuri glezno paši savu dzīvi un savus intīmi personiskos stāstus ( Andra Otto-Hvoinska, jēkabpiliete Ruta Štelmahere, Aldis Dobenbergs, Zane Lūse ).

Tomēr tā liekas, ka kuratoram ne vienmēr ir izdevies atteikt dažiem māksliniekiem, kuru glezniecība gadu gaitā ir kļuvusi nekaunīgi pavirša un frivola; tie pazemina ekspozīcijas kopējo labo līmeni.

Guna Millersone

 

 

   

1. Vija Zariņa. Sils. 2016., a/e, 170x170       Sils (Fragments)                                                                    Sils (Fragments)

 

      

2. Vija Zariņa. Aramzeme. 2017., a/e, 150x210         Aramzeme (Fragments)                                           Aramzeme (Fragments)

 

      

3. Vija Zariņa. Dīķis. 2017., a/e, 150x210                       Dīķis (Fragments)                                            4. Vija Zariņa. Agrs pavasaris. 2020., a/e, 50x50

 

                      

5. Vija Zariņa. Meža kods. 2016., a/e, 110x110   6. Ivars Heinrihsons. Līniju zirgi I. 2019., a/e, 116x73  

                         7. Ivars. Heinrihsons Līniju zirgi II. 2019. a/e, 116x73   8. Ivars Heinrihsons. Zirgi. 2018., a/e, 114x146

 

            

9. Ivars Heinrihsons. Melnie zirgi. 2019., a/e, 130x150  10. Valdis Krēsliņš. Gaisma magonēs. 2019., a/a, 111,5x83   Gaisma magonēs (fragmenti)

 

      

11. Kristaps Zariņš. Dieves. 2015., a/e, 151x190    K. Zariņš. Dieves (Fragmenti)

 

                           

12.Kaspars Zariņš. Tiešraide Nr. 7. 2015., a/e130x90   13.Kaspars Zariņš. Tiešraide Nr. 8. 2015., a/e130x90

                14.  Kaspars Zariņš. Tiešraide Nr. 2. 2015., a/e130x90   15. Kaspars Zariņš. Austeres. 2014., a/e, 110x110

 

        

16. Kaspars Zariņš. Austeres. 2014., a/e, 100x100   17. Laima Eglīte. Process I. 2021., a/e, 140x170.  18. L. Eglīte. Process II. 20121., a/e, 140x170

            19. Laima Eglīte. Klīstošās dvēseles. 2021., a/e, 120x100.

 

               

Laima Eglīte. Klīstošās dvēseles. (Fragmenti)    20.Aleksejs Naumovs. Ikšķile. 2017., a/a, 140x140.

                     21. A.Naumovs. Vīnogu dārzi Dienvidfrancijā. 2016., a/a, 140x140.   22. A. Naumovs. Ņujorka I. 2008., a/a, 100x76

 

           

23. Aleksejs Naumovs. Ņujorka II. 2008., a/a, 100x76    24. Helēna Heinrihsone. Mežezers. 2015., a/e, 130x97.

     25. H. Heinrihsone. Sarkanā raudātāja. 2014., a/e, 137x96   26. H. Heinrihsone. Rīta vējš - zefīrs. 2006., a/e, 140x114.

          27.  Helēna Heinrihsone.  Saule un mēness. 2005., a/e, 140x114

 

           

28. H. Heinrihsone. Divi. 2018., a./e, 80x100.   29. H. Heinrihsone. Mute. 2020., a/e, 40x50   30. Normunds Brasliņš. Nakts. 2018., a/e, 60x60

       31. Zigurds Poļikovs. Pamestais dārzs. 2020, 100x140, a/e

 

             

32. Elga Grīnvalde.  Veltījums Latvijas lauku mājām. 2019., a/e, 80x100.   33. Elga Grīnvalde. Divas iespējas. 2020., a/e, 80x100

      34. Elga Grīnvalde. Pagājušais gadsimts. 2020., a/e, 80x100

 

             

35. E. Grīnvalde. Stabili pamati. 2019., a/e, 80x100    36. Guna Millersone. Seno ceļojumu ēnas. 2013., a/e, 85x81

    37. Inta Celmiņa. Debesis. 2021., a/e, 130x162.   38. Anita Meldere. Rudens šalkas. 2018., a/e, 165x130.

 

          

A. Meldere. Rudens šalkas. Fragments.   39. Anita Meldere. Uguns puķe II. 2019., a/e, 150x120.        Fragmenti

 

        

40. Anita Meldere. Tapšana. 2015., a/e, 100x80   41. Anita Meldere. Mākoņmātes ganāmpulks. 2016., a/e, 80x100

    42. Arturs Akopjans. Nepazīstama. 2018., a/e, 91x142    43. Ramins Nafikovs. Vecais avots. 2018., a/e, 81x121.

 

          

44.Elmārs Orniņš. Vakars piestātnē. 2021., a/e, 90x100.   45. Andris Vītols. Spirgts vējš Kolkā. 2019., a/e, 90x120.

       46. Māris Čačka. MK. 2021., a/e, 100x100.   47. Māris Čačka. ML. 2021., a/e, 100x100

 

            

48. Signe Vanadziņa. Kad zvaigznes krīt. 2020., a/e, 120x100   49. Kalvis Zālītis. Apocatastasis I. 2019., a/e, 160x65  

               50.  Kalvis Zālītis. Apocatastasis II. 2019., a/e, 160x65    51. Zane Lūse. 1-2-3;1-2-3. 2020., a/e, 40x45

 

         

52. Zane Lūse. Jātnieki. 2019., a/e, 50x60   53. Zane Lūse. Taurenis. 2020., a/e, 50x40   54. Zane Lūse. Plūdi. 2015., a/e, 60x65

             55. Zane Lūse. Suņu sēnes. 2011.,a/e, 60x100

 

       

56. Zane Lūse. Līnijdeja. 2007., a/e, 120x55     57. Zane Lūse. Pieķerts. 2015., a/e, 100x60  58. Kārlis Dobrājs. Bumbieri. 2019., a/e, 45x60

 

             

59. Kārlis Dobrājs. Skalu grozs. 2019., a/e, 40x50.   60. Irēna Lūse. Vasara. 2021., a/e, 80x100   61. Irēna Lūse. Pavasara Vēstneši. 2021., a/e, 85x100

 

      

62. Edvards Grūbe. Motīvs. 2020, a/re, 89x130     63. Edvards Grūbe. Lietus. 2021., a/e, 60x80.      64. Edvards Grūbe. Medus. 2021, a/e, 60x90

 

          

65. Agnija Ģērmane. Ziedēšana. 2016., a/e, 60x80   66. Neonilla Medvedeva. Pie baznīcas2017., a/e, 51x120. 

                                                                                             67. Neonilla Medvedeva. Klusā daba uz malkas fona. 2017., a/e, 51x115

 

            

68.Neonilla Medvedeva. Garāža. 2016, a/e, 115x110   69. Laima Eglīte. Varbūt K. 1990., a/e, 100x90

    70. Laima Eglīte. Kociņi ar zeltītām lapiņām. 2010., a/e, 100x50,    71.  Laima Eglīte. Es skatos. 2000., a/e, 80x50

              72. Aldis Dobenbergs. Vējdzirnavas. 2020., a/e, 136x184.

 

         

73. Aldis Dobenbergs. Stieple, miets, lupata. .. 2019., a/e, 107x148  74. Nikolajs Krivošeins. Jau drīz... 2021., a/e, 110x90

        75. Mētra Štelmahere. Otrs krasts. 2020, a/e, 100x140    76. Ilgvars Zalāns. Skats. 2019., a/e1210x150

 

           

77. Ilgvars Zalāns. Sudrabs un oranžs. 2019., a/e, 100x100  78. Ilgvars Zalāns. Zelts un hroms. 2019., a/e, 100x100

  79. Ilgvars Zalāns. Tulpes. 2020, a/e, 120x100    80.  Ilgvars Zalāns. Katedrāle. 2020, a/e, 150x100  81. Ilgvars Zalāns. Monako. 2020, a/e, 150x100

 

       

82. Ilgvars Zalāns. Sudrabs un melns. 2018, a/e, 150x120.  83. Ilgvars Zalāns. Sudrabs. 2019., a/e, 140x100

84. Mareks Gureckis. Durvis uz... 2021, a/e, 136x142  85. Jānis Purcens. Grāmata, krūms,mākonis... 2019, a/ē, 160x110

86. Maija Nora Tabaka. Lidojums. 2012., a/e, 171x126

 

             

M.N.Tabaka. Lidojums (fragmenti).                            87. Maija Nora Tabaka. Pasaka. 2009., a/e, 119x100      M.N.Tabaka. Pasaka (fragmenti)

 

      

88. Maija Nora Tabaka. Hāra parks II. 2013, a/e, 120x100   89. Maija Nora Tabaka. Amerikas skulptūra. 2015, a/e, 120x100

  90. Maija Nora Tabaka. Šķelme. 2012, a/e, 70x90    91. Gita Palma. Brīvība raibajos spārnos. 2019, a/e, 70x90

 

               

92. Andris Vītoliņš. Ciemats. 2011, a/e, d-70  93. Vēsma Lukstiņa. Kvadrāts. 2019., a/e, 80x80

   94. Kristīne Rubene. Vasaras dienasgrāmata. 2013, a/e, 80x115    95. Kristīne Rubene. Tas brīnums... 2019., p/akv, 40x30

 

              

96. Andris Biezbārdis. Rudens, Vētru laiks. 2021., a/e, 70x100     97. Biruta Delle. Viņš. 2012, a/e, 50x65.

98. Biruta Baumane. Apelsīni. 1971., a/e, 60x60       99. Biruta Baumane. Zivis un bumbieri. 1966, a/e, 60x60

 

         

100. Biruta Baumane. Pudeles. 1966, a/e, 70x70      101. Roberts Muzis. Nokalne. 2003, a/e, 45x45    102. Aiva Žūriņa. Vērotājs. 2020, j/t, 50x70

103. Jānis Anmanis. Klusā ziema. 2015., k/e, 48x85

 

            

104. Uldis Čamans. Zemapziņas piesardzība. 2020, a/e, 150x200    Zemapziņas piesardzība  (fragmenti)

105. U. Čamans. Klātesošs I. 2020, a/e, 150x120

 

        

106. Uldis Čamans. Klātesošs II. 2020., a/e. 150x120  107. U. Čamans. Pirmsākums. 2020, a/e, 150x120  108. U. Čamans. Spriedze I. 2020, a/e, 150x120

109. U. Čamans. Spriedeze II. 2020, a/e, 150x120   110. U. Čamans. Pārvietošanās. 2020, a/e, 150x120

 

             

111.U. Čamans. Atkāpšanās. I. 2020, a/e, 150x120.   112. U. Čamans. Atkāpšanās II. 2020, a/e, 150x120. 

113. Uldis Čamans. Spriedze I. 2021, a/e, 150x120.  114. U. Čamans. Spriedze II,. 2021., a/e, 120x150  115. Spriedze III. 2021, a/e, 120x150

 

            

116. Uldis Čamans. Atklāsme. 2021, a/e, 120x150   117. Uldis Čamans. Nojausma. 2021, a/e, 120x150 

   118. Uldis Čamans. Attālinātā. 2020, a/e,165x130    119. Uldis Čamans. Sajūtu liedags. 2020, a/e, 165x130

 

          

120. Uldis Čamans. Naivais pārkāpums. 2020, a/e, 165x130    121. Dace Saulīte. Pļava. 2020, a/a, 80x120

   122. Dace Saulīte. Mirkļa vienādojums. Tilts. 2020, a/a, 70x50   123. Dace Saulīte. Mirkļa vienādojums. Forma. 2020, a/a. 50x70

 

            

124. Kārlis Siliņš. Jūra. Nakts. 2018, a/e, 40x50    125. Ruta Štelmahere. Zvaigžū naglas I. 2021, a/e, 50x50.

126. Ruta Štelmahere. Zvaigžņu naglas. 2021, a/e, 50x50   127. Ruta Štelmahere. Zvaigžņu naglas III. 2021, a/e, 50x50

 

     

128. Otta Zitmanis. Lai piedotu, tu gaidi rītausmu. 2021, a/e, 45x90    129. Modris Sapuns. Cūku bēres. 2020, k/aut.t., 36x57

130. Zane Iltnere. Nakts Hamburgā. 2002, a/e, 30x50

 

        

131. Rasa Šulca. Malta I. 2021, a/e, 40x50   132. Rasa Šulca. Malta II./ 2021, a/e, 40x50    133. Andra Otto-Hvoinska. Debesis I. 2020, a/e, 30x40

 

              

134. Andra Otto-Hvoinska. Debesis II. 2020, a/e, 30x40   135. Dagnija Čerevičņika. Gotiņa. 2020, a/e, 40x40

136. Dagnija Čerevičņika. Pilsētniece laukos. 2020, a/e, 60x80    137. Jana Nesteroviča. Taureņkaķis. 2021, a/e, 70x70

 

                  

138.Inta Celmiņa. Torss. 2021, a/e, 90x60    139. Inta Celmiņa. Putns. 2021, a/e, 90x90   40. Inta Celmiņa. Rudens. 2019, a/e, 80x100

141. Inta Celmiņa. Saulespuķes. 2019., a/e, 90x60

 

                 

142. Inta Celmiņa. Princese. 2019., a/e, 85x57   143. Inta Celmiņa. Kaķis. 2017, a/e, 50x70   144. Inta Celmiņa. Cīrulītis. 2016, a/e, 70x50

145. Inta Celmiņa. Rozes. 2021. a/e, 70x50   146. Inta Celmiņa. Rozes. 2021., a/e, 70x50

 

                

147. Inta Celmiņa. Ziedi. 2021, a/e, 70x50     148. Inta Celmiņa. Ceriņi. 2021, a/e, 60x60     149. Baiba Priedīte. Untitled. 2020, a/a, 100x80

   150. Elizabete Melbārzde. Pirms izrādes. 2020, a/e, 100x80    151. Elizabete Melbārzde. Seja. 2021, a/e, 24x18

 

          

152. Una Lekūze. Draudzenes. 2021. a/e, 70x70.  153. Kristīne Keire. Tīrība I. 2020, p/akv, 48x36   154. Kristīne Keire. Tīrība II. 2020, p/akv, 48x36

155. Justīne Lūce. Mana ēna. 2021, a/e, 40x30   156. Justīne Lūce. Mans pagalms. 2021, a/e, 45x40

 

      

157. Maija Graudiņa. Košums. 2020, a/akv, 40x40  158. Maija Graudiņa. Mēness gaismā. 2020, a/akv, d30 

159. Ineta Freidenfelde. Biškrēsliņš. 2021. a/e, 30x40   160. Ineta Freidenfelde. Grieta. 2021. a/e, 25x25

 

         

161. Roberts Muzis. Nokalne. 2003, a/e, 45x45   162. Roberts Muzis. Ligzda. 2011, a/e, 63x47  

163. Roberts Muzis. Gaisma. 2009. a/e, 30,5x61,5    164. Roberts Muzis. Zaļā zeme. 2010, a/e, 30x60

 

        

165. Roberts Muzis. Ceļš. 2005, a/e, 25x60   166. Jānis Ziņģfītis. Mežā zied. 2021, a/e, 60x80   167. J.Ziņģītis. Lidojums zaļajā. 2021, a/e, 70x90

 

          

168. Jānis Ziņģītis. Zivju gārņa atgriešanās. 2015, a/e, 75x60  169. Maija Nora Tabaka. Pasaules mala. 2010, a/e, 150x142

170. Dace Saulīte. Smaragda līcis. 2018, a/a, 40x80

 

             

171. Jana Nesteroviča. Viņa. 2009, a/e, 40x20   172. Ivars Heinrihsons. Gaišās klavieres. 2017, a/e, 40x80 

173. Kristīne Rubene. Nāc par puķi. 2017, a/e, 40x20  174. Andra Otto-Hvoinska. Pavasaris. 2016, a/e, 35x30

175. Andra Otto-Hvoinska. Ziemas romantika. 2016, a/e, 30x30

 

        

176. Tatjana Krivenkova. Rasas punkts I. 2016, a/e, 80x80   177. Tatjana Krivenkova. Rasas punkts II. 2016, a/e, 80x60

178. Ritums Ivanovs. Meitene. 2020, p/aut.t., 100x80   179. Laima Eglīte. Asni. 2011, a/e, 110x120  

 

                

180. Jānis Ziņģītis. Pļava.  Jāņos. 2017, a/e, 120x160   181. Ilgvars Zalāns. Saulriets. 2007, a/e, 120x160   

182. Ilgvars Zalāns. Pirmais. 2019, a/e, 50x40  183. Ilgvars Zalāns. Otrais. 2019, a/e, 50x40 

 

      

184. Ilgvars Zalāns. Venēcija. 2020, a/e, 40x50  185, Ilgvars Zalāns. Canneregio. 2020, a/e, 40x50  

186. Aldis Dobenbergs. Veselais saprāts. 2020, a/e, 59x61   187. Aldis Dobenbergs. Suņa Gaudas. 2020, a/e, 65x73

 

           

188. Gita Palma. Latgales teliņš. 2014, k/e, 28,5x35   189. Gita Palma. Ziemassvētki bļodā. 2020, a/e, 40x40  

190. Gita Palma. Plaukts. 2021, a/e, 40x40   191. Gita Palma. Skumjais. 2021, a/e, 60x60

 

      

192. Jānis Anmanis. Vīzija. a/e, 2020, 60x120     193. Ilgvars Zalāns. Motīvs. 2012, a/e, 100x140   194. Kristīne Markus. Vieta. 2012, a/e, 100x140

 

                                     

195. Biruta Baumane. Pudeles. 1966, a/e, 70x70   196. Biruta Baumane. Klusā daba ar citroniem. 1965, a/e, 60x60 

197. Biruta Baumane. Meitene. 1997, a/e, 80x100

 

            

198. Jānis Ziņģītis Atmiņas par "Zelta drudzi". 40x30, a/akr, 2008. 

 199. Jānis Ziņģītis Čārlzs Sāči apsver iespēju. iegādāties latviešu mākslinieka darbu. 40x30, a/akr. 2008.

200. Jānis Ziņģītis. No bebru mājām. 60x80, 60x80,a/akr,2015