|
Lielā Vasaras izstāde 2021 2021. gada jūlijs - oktobris
Ieskats izstādē
MĀKSLA SVIN VASARU Veras vaļā galeriju durvis. Mākslinieki gaida savu izstāžu atvēršanas kārtu, rindas ir izveidojušās garas, kā jau pēc lielāka pārtraukuma. Jēkabpils galerija Mans`s atsāk rīkot savas lielās vasaras izstādes šogad jau kā trīsdesmito; izpalika tikai viena reize pagājušajā gadā. Galerija tagad svin savu 31. pastāvēšanas jubileju. Smagais gads galeristam Uldim Čamanam izkārtoja, ka dažu labu, pat unikālu, ne bez pūlēm iekārtotu izstādi redzēja gandrīz vai neviens skatītājs ( koknesieša Alda Dobenberga gleznas ). Tomēr piespiestā klusuma un it kā bezrosības laiks viņam un viņa kolēģiem pagājis dinamiski. Ir veikts kosmētiskais remonts visās I stāva izstāžu telpās ( 12 istabas! ) un iegūta vēl viena jauna izstādes telpa šajā pašā mājā, pateicoties labu draugu atbalstam. Iegūts vēl nezināmi ilgs laiks, lai tradicionālā, gribētos teikt - Vislatvijas glezniecības izstāde kādu laiku varētu tikt skatīta un vērtēta. Jācer, ka tas varētu notikt vēl visu augusta, septembra un oktobra mēnesi. Neticami, bet eksponēto darbu skaits tuvojas diviem simtiem. Arī tas tā bijis vienmēr. Ir dīvaini laba sajūta, jo izstāde ir perfekta: ir daudz labu darbu un izkārtojums teicams. Diemžēl, nekur nevar pazust vilšanās pēc šādu daudzu autoru un daudzu darbu glezniecības kopizstāžu apmeklēšanas vairākās zālēs citur: Latvijas Mākslinieku savienības galerijā vai Pēterbaznīcā vai arī Jūrmalas pilsētas muzejā nupat kā svaigi redzētā Marīna `2021. Dažas no tām ir kopizstādes ar labu ideju un respektablu žūrijas locekļu sarakstu, arī ar profesionāli menedžētu reklāmu un finansējumu. Bet rezultāts ir vienmērīgi viduvējs. Kā tas tā var notikt? Vispirms, protams, gribas vainot žūriju, ka tā nav bijusi pietiekami barga. Kāpēc žūrija gala rezultātā nevēlētos labu izstādi? Jeb varbūt , iespējams, žūrijai ir pilnīgi vienalga un vienīgā vēlēšanās ir sagādāt sīkus prieciņus daudziem jo daudziem mālētājiem, paziņām? Lai jau tiek? Šķiet, īpaši iepriecināta, piedodiet, varētu būt apbalvotā Saunaga ainavas autore Marīnas `2021 izstādē Un izstādes iekārtojums, tik daudzu darbu līdzināšana, katras telpas noskaņas veidošana, atrast katrai bildei savu vietu vai atrast kopību ar blakus esošo glezniecisko stāstu vai gluži otrādi - kontrastētu ak, kungs, ir taču tik daudz iespēju ar rūpīgu un profesionālu darbu atklāt brīnumu lietas, lai pašam kuratoram un arī autoram patiktu un skatītājs mājās aizietu uzlādēts un laimīgs! Čamaņa vasaras izstādēs pierādās, ka to var. Ja lielo izstāžu žūrija būtu atbildīgāka un izstādes darbu vidū nebūtu tik liels skaits nevarīgu un taupīgu krāsu rīvējumu un interneta dzīlēs atrastu dekoratīvu prātojumu ( bez glezniecības ), tad izstādes iekārtotājs iegūtu lielāku, elpojošu telpu, kur likt mirdzēt tiešām labai glezniecībai un māksliniekiem-personībām, nevis nomāktu humpalu veikaliem līdzīgi krāvumi četros stāvos, vienmērīgi kā malka Jēkabpils galerijai ir viena liela priekšrocība: izstāžu politiku, darbu atlasi, izstāžu iekārtošanu veido viens cilvēks, kurš pats ir labs gleznotājs. Uldis Čamans. Persona, kura pati sevi skolojusi un izkopusi. Savās izstādēs savā galerijā aicinu tos māksliniekus, kuri man patīk un tad cenšos pat ļoti piestrādāt pie iekārtojuma. Beigu beigās, šī tik daudzus gadus pastāvošā vasaras izstāde pierāda arī glezniecības nezūdamību kā tādu, jo bija taču laiks ( kas sakrita ar galerijas izveidošanās laiku gadsimtu mijā, ), kad gudri mākslas zinātnieki prognozēja tradicionālo mākslas veidu beigas. Tas nav noticis. Daudziem Latvijas māksliniekiem šeit izstādīties nepavisam nav kauns. Ar interesi gaidīju, kas būs izlikts jauniegūtajā telpā ar logiem uz ielu. Protams, ka tās ir kuratora jau iemīļotās gleznotājas Helēna Heinrihsone, Laima Eglīte un Vija Zariņa, arī Anita Meldere, kuras vienmēr palīdzējušas viņam veidot daudzu ekspozīciju centrus gan intensīvu, spožu krāsu laukumu un ātri atpazīstamu figurālo kompozīciju dēļ ( Heinrihsone ), vai Laima Eglīte ar savu decento tēlu kustību teātri, plastiku un ritmu. Vijas Zariņas lielie audekli ( Aramzeme, ) vienmēr piepildīti ar niansēti pelēko toņu glezniecību, kas ekspozīcijām dod balansu, arī ar pārdomātiem dabas elementu rakstiem vai pat ornamentiem, meklējot un veiksmīgi atrodot mūsu ainavas kodus. Abstraktā ekspresionisma siena pieder vienmēr atraisītajai Anitai Melderei , Ivaram Heinrihsonam un pašam Uldim Čamanam. Turpinot izstādes apskati, nav grūti uzminēt iekārtotāja vēlmi dažās telpās izcelt kāda toņa dominanti. Vistrāpīgākā liekas tumši pelēkā istaba ar talsenieka Zigurda Poļikova gandrīz vai melnā toņa minimālismu Pamestajā dārzā un Artura Akopjana Nepazīstama . Te nelielam pozitīvam kontrastam šai trīs bilžu ekspozīcijā der Laimas Eglītes ziļpelēkās Klīstošās dvēseles . Pārejot uz Tatjanas Krivenkovas istabu, viņas šī brīža nepārprotamais puantilisms gleznās Rasas punkts I-III pretstatīts Vijas Zariņas perfekti gludajai ūdens virsmai Dīķis. Līdzīgus atradumus var atrast katrā telpā, kur, droši vien, ne bez lielām grūtībām, ir rasta vieta katrai bildei, kuras, starp citu, sabalansētā skaitā var pārstāvēt arī klasisku salona mākslu, tāpat kā konceptuālu reālismu, naivismu utt. Protams, ļoti labi Čamans ir eksponējis pats savus darbus, šai telpā valda otas brīvība un labi uzjauktas rozā krāsas svaigais gaiss. Paradoksāli, bet, šķiet, šī gada izstādes viena no labākajām bildēm ( Vecais avots ), kurai tik grūti bija atrast vietu, galu galā atrodas gaitenī, gandrīz vai pie pašas grīdas. Tās autors ir Ramins Nafikovs , gleznotājs, kurš ziemās dzīvo Kazaņā, vasarās Rīgā (ir Latvijas Mākslinieku savienības biedrs ) un piedalījies daudzās Jēkabpils izstādēs. Tāpat lielu glezniecības spēku var atrast to mākslinieku darbos, kuri glezno paši savu dzīvi un savus intīmi personiskos stāstus ( Andra Otto-Hvoinska, jēkabpiliete Ruta Štelmahere, Aldis Dobenbergs, Zane Lūse ). Tomēr tā liekas, ka kuratoram ne vienmēr ir izdevies atteikt dažiem māksliniekiem, kuru glezniecība gadu gaitā ir kļuvusi nekaunīgi pavirša un frivola; tie pazemina ekspozīcijas kopējo labo līmeni. Guna Millersone
1. Vija Zariņa. Sils. 2016., a/e, 170x170 Sils (Fragments) Sils (Fragments)
2. Vija Zariņa. Aramzeme. 2017., a/e, 150x210 Aramzeme (Fragments) Aramzeme (Fragments)
3. Vija Zariņa. Dīķis. 2017., a/e, 150x210 Dīķis (Fragments) 4. Vija Zariņa. Agrs pavasaris. 2020., a/e, 50x50
5. Vija Zariņa. Meža kods. 2016., a/e, 110x110 6. Ivars Heinrihsons. Līniju zirgi I. 2019., a/e, 116x73 7. Ivars. Heinrihsons Līniju zirgi II. 2019. a/e, 116x73 8. Ivars Heinrihsons. Zirgi. 2018., a/e, 114x146
9. Ivars Heinrihsons. Melnie zirgi. 2019., a/e, 130x150 10. Valdis Krēsliņš. Gaisma magonēs. 2019., a/a, 111,5x83 Gaisma magonēs (fragmenti)
11. Kristaps Zariņš. Dieves. 2015., a/e, 151x190 K. Zariņš. Dieves (Fragmenti)
12.Kaspars Zariņš. Tiešraide Nr. 7. 2015., a/e130x90 13.Kaspars Zariņš. Tiešraide Nr. 8. 2015., a/e130x90 14. Kaspars Zariņš. Tiešraide Nr. 2. 2015., a/e130x90 15. Kaspars Zariņš. Austeres. 2014., a/e, 110x110
16. Kaspars Zariņš. Austeres. 2014., a/e, 100x100 17. Laima Eglīte. Process I. 2021., a/e, 140x170. 18. L. Eglīte. Process II. 20121., a/e, 140x170 19. Laima Eglīte. Klīstošās dvēseles. 2021., a/e, 120x100.
Laima Eglīte. Klīstošās dvēseles. (Fragmenti) 20.Aleksejs Naumovs. Ikšķile. 2017., a/a, 140x140. 21. A.Naumovs. Vīnogu dārzi Dienvidfrancijā. 2016., a/a, 140x140. 22. A. Naumovs. Ņujorka I. 2008., a/a, 100x76
23. Aleksejs Naumovs. Ņujorka II. 2008., a/a, 100x76 24. Helēna Heinrihsone. Mežezers. 2015., a/e, 130x97. 25. H. Heinrihsone. Sarkanā raudātāja. 2014., a/e, 137x96 26. H. Heinrihsone. Rīta vējš - zefīrs. 2006., a/e, 140x114. 27. Helēna Heinrihsone. Saule un mēness. 2005., a/e, 140x114
28. H. Heinrihsone. Divi. 2018., a./e, 80x100. 29. H. Heinrihsone. Mute. 2020., a/e, 40x50 30. Normunds Brasliņš. Nakts. 2018., a/e, 60x60 31. Zigurds Poļikovs. Pamestais dārzs. 2020, 100x140, a/e
32. Elga Grīnvalde. Veltījums Latvijas lauku mājām. 2019., a/e, 80x100. 33. Elga Grīnvalde. Divas iespējas. 2020., a/e, 80x100 34. Elga Grīnvalde. Pagājušais gadsimts. 2020., a/e, 80x100
35. E. Grīnvalde. Stabili pamati. 2019., a/e, 80x100 36. Guna Millersone. Seno ceļojumu ēnas. 2013., a/e, 85x81 37. Inta Celmiņa. Debesis. 2021., a/e, 130x162. 38. Anita Meldere. Rudens šalkas. 2018., a/e, 165x130.
A. Meldere. Rudens šalkas. Fragments. 39. Anita Meldere. Uguns puķe II. 2019., a/e, 150x120. Fragmenti
40. Anita Meldere. Tapšana. 2015., a/e, 100x80 41. Anita Meldere. Mākoņmātes ganāmpulks. 2016., a/e, 80x100 42. Arturs Akopjans. Nepazīstama. 2018., a/e, 91x142 43. Ramins Nafikovs. Vecais avots. 2018., a/e, 81x121.
44.Elmārs Orniņš. Vakars piestātnē. 2021., a/e, 90x100. 45. Andris Vītols. Spirgts vējš Kolkā. 2019., a/e, 90x120. 46. Māris Čačka. MK. 2021., a/e, 100x100. 47. Māris Čačka. ML. 2021., a/e, 100x100
48. Signe Vanadziņa. Kad zvaigznes krīt. 2020., a/e, 120x100 49. Kalvis Zālītis. Apocatastasis I. 2019., a/e, 160x65 50. Kalvis Zālītis. Apocatastasis II. 2019., a/e, 160x65 51. Zane Lūse. 1-2-3;1-2-3. 2020., a/e, 40x45
52. Zane Lūse. Jātnieki. 2019., a/e, 50x60 53. Zane Lūse. Taurenis. 2020., a/e, 50x40 54. Zane Lūse. Plūdi. 2015., a/e, 60x65 55. Zane Lūse. Suņu sēnes. 2011.,a/e, 60x100
56. Zane Lūse. Līnijdeja. 2007., a/e, 120x55 57. Zane Lūse. Pieķerts. 2015., a/e, 100x60 58. Kārlis Dobrājs. Bumbieri. 2019., a/e, 45x60
59. Kārlis Dobrājs. Skalu grozs. 2019., a/e, 40x50. 60. Irēna Lūse. Vasara. 2021., a/e, 80x100 61. Irēna Lūse. Pavasara Vēstneši. 2021., a/e, 85x100
62. Edvards Grūbe. Motīvs. 2020, a/re, 89x130 63. Edvards Grūbe. Lietus. 2021., a/e, 60x80. 64. Edvards Grūbe. Medus. 2021, a/e, 60x90
65. Agnija Ģērmane. Ziedēšana. 2016., a/e, 60x80 66. Neonilla Medvedeva. Pie baznīcas2017., a/e, 51x120. 67. Neonilla Medvedeva. Klusā daba uz malkas fona. 2017., a/e, 51x115
68.Neonilla Medvedeva. Garāža. 2016, a/e, 115x110 69. Laima Eglīte. Varbūt K. 1990., a/e, 100x90 70. Laima Eglīte. Kociņi ar zeltītām lapiņām. 2010., a/e, 100x50, 71. Laima Eglīte. Es skatos. 2000., a/e, 80x50 72. Aldis Dobenbergs. Vējdzirnavas. 2020., a/e, 136x184.
73. Aldis Dobenbergs. Stieple, miets, lupata. .. 2019., a/e, 107x148 74. Nikolajs Krivošeins. Jau drīz... 2021., a/e, 110x90 75. Mētra Štelmahere. Otrs krasts. 2020, a/e, 100x140 76. Ilgvars Zalāns. Skats. 2019., a/e1210x150
77. Ilgvars Zalāns. Sudrabs un oranžs. 2019., a/e, 100x100 78. Ilgvars Zalāns. Zelts un hroms. 2019., a/e, 100x100 79. Ilgvars Zalāns. Tulpes. 2020, a/e, 120x100 80. Ilgvars Zalāns. Katedrāle. 2020, a/e, 150x100 81. Ilgvars Zalāns. Monako. 2020, a/e, 150x100
82. Ilgvars Zalāns. Sudrabs un melns. 2018, a/e, 150x120. 83. Ilgvars Zalāns. Sudrabs. 2019., a/e, 140x100 84. Mareks Gureckis. Durvis uz... 2021, a/e, 136x142 85. Jānis Purcens. Grāmata, krūms,mākonis... 2019, a/ē, 160x110 86. Maija Nora Tabaka. Lidojums. 2012., a/e, 171x126
M.N.Tabaka. Lidojums (fragmenti). 87. Maija Nora Tabaka. Pasaka. 2009., a/e, 119x100 M.N.Tabaka. Pasaka (fragmenti)
88. Maija Nora Tabaka. Hāra parks II. 2013, a/e, 120x100 89. Maija Nora Tabaka. Amerikas skulptūra. 2015, a/e, 120x100 90. Maija Nora Tabaka. Šķelme. 2012, a/e, 70x90 91. Gita Palma. Brīvība raibajos spārnos. 2019, a/e, 70x90
92. Andris Vītoliņš. Ciemats. 2011, a/e, d-70 93. Vēsma Lukstiņa. Kvadrāts. 2019., a/e, 80x80 94. Kristīne Rubene. Vasaras dienasgrāmata. 2013, a/e, 80x115 95. Kristīne Rubene. Tas brīnums... 2019., p/akv, 40x30
96. Andris Biezbārdis. Rudens, Vētru laiks. 2021., a/e, 70x100 97. Biruta Delle. Viņš. 2012, a/e, 50x65. 98. Biruta Baumane. Apelsīni. 1971., a/e, 60x60 99. Biruta Baumane. Zivis un bumbieri. 1966, a/e, 60x60
100. Biruta Baumane. Pudeles. 1966, a/e, 70x70 101. Roberts Muzis. Nokalne. 2003, a/e, 45x45 102. Aiva Žūriņa. Vērotājs. 2020, j/t, 50x70 103. Jānis Anmanis. Klusā ziema. 2015., k/e, 48x85
104. Uldis Čamans. Zemapziņas piesardzība. 2020, a/e, 150x200 Zemapziņas piesardzība (fragmenti) 105. U. Čamans. Klātesošs I. 2020, a/e, 150x120
106. Uldis Čamans. Klātesošs II. 2020., a/e. 150x120 107. U. Čamans. Pirmsākums. 2020, a/e, 150x120 108. U. Čamans. Spriedze I. 2020, a/e, 150x120 109. U. Čamans. Spriedeze II. 2020, a/e, 150x120 110. U. Čamans. Pārvietošanās. 2020, a/e, 150x120
111.U. Čamans. Atkāpšanās. I. 2020, a/e, 150x120. 112. U. Čamans. Atkāpšanās II. 2020, a/e, 150x120. 113. Uldis Čamans. Spriedze I. 2021, a/e, 150x120. 114. U. Čamans. Spriedze II,. 2021., a/e, 120x150 115. Spriedze III. 2021, a/e, 120x150
116. Uldis Čamans. Atklāsme. 2021, a/e, 120x150 117. Uldis Čamans. Nojausma. 2021, a/e, 120x150 118. Uldis Čamans. Attālinātā. 2020, a/e,165x130 119. Uldis Čamans. Sajūtu liedags. 2020, a/e, 165x130
120. Uldis Čamans. Naivais pārkāpums. 2020, a/e, 165x130 121. Dace Saulīte. Pļava. 2020, a/a, 80x120 122. Dace Saulīte. Mirkļa vienādojums. Tilts. 2020, a/a, 70x50 123. Dace Saulīte. Mirkļa vienādojums. Forma. 2020, a/a. 50x70
124. Kārlis Siliņš. Jūra. Nakts. 2018, a/e, 40x50 125. Ruta Štelmahere. Zvaigžū naglas I. 2021, a/e, 50x50. 126. Ruta Štelmahere. Zvaigžņu naglas. 2021, a/e, 50x50 127. Ruta Štelmahere. Zvaigžņu naglas III. 2021, a/e, 50x50
128. Otta Zitmanis. Lai piedotu, tu gaidi rītausmu. 2021, a/e, 45x90 129. Modris Sapuns. Cūku bēres. 2020, k/aut.t., 36x57 130. Zane Iltnere. Nakts Hamburgā. 2002, a/e, 30x50
131. Rasa Šulca. Malta I. 2021, a/e, 40x50 132. Rasa Šulca. Malta II./ 2021, a/e, 40x50 133. Andra Otto-Hvoinska. Debesis I. 2020, a/e, 30x40
134. Andra Otto-Hvoinska. Debesis II. 2020, a/e, 30x40 135. Dagnija Čerevičņika. Gotiņa. 2020, a/e, 40x40 136. Dagnija Čerevičņika. Pilsētniece laukos. 2020, a/e, 60x80 137. Jana Nesteroviča. Taureņkaķis. 2021, a/e, 70x70
138.Inta Celmiņa. Torss. 2021, a/e, 90x60 139. Inta Celmiņa. Putns. 2021, a/e, 90x90 40. Inta Celmiņa. Rudens. 2019, a/e, 80x100 141. Inta Celmiņa. Saulespuķes. 2019., a/e, 90x60
142. Inta Celmiņa. Princese. 2019., a/e, 85x57 143. Inta Celmiņa. Kaķis. 2017, a/e, 50x70 144. Inta Celmiņa. Cīrulītis. 2016, a/e, 70x50 145. Inta Celmiņa. Rozes. 2021. a/e, 70x50 146. Inta Celmiņa. Rozes. 2021., a/e, 70x50
147. Inta Celmiņa. Ziedi. 2021, a/e, 70x50 148. Inta Celmiņa. Ceriņi. 2021, a/e, 60x60 149. Baiba Priedīte. Untitled. 2020, a/a, 100x80 150. Elizabete Melbārzde. Pirms izrādes. 2020, a/e, 100x80 151. Elizabete Melbārzde. Seja. 2021, a/e, 24x18
152. Una Lekūze. Draudzenes. 2021. a/e, 70x70. 153. Kristīne Keire. Tīrība I. 2020, p/akv, 48x36 154. Kristīne Keire. Tīrība II. 2020, p/akv, 48x36 155. Justīne Lūce. Mana ēna. 2021, a/e, 40x30 156. Justīne Lūce. Mans pagalms. 2021, a/e, 45x40
157. Maija Graudiņa. Košums. 2020, a/akv, 40x40 158. Maija Graudiņa. Mēness gaismā. 2020, a/akv, d30 159. Ineta Freidenfelde. Biškrēsliņš. 2021. a/e, 30x40 160. Ineta Freidenfelde. Grieta. 2021. a/e, 25x25
161. Roberts Muzis. Nokalne. 2003, a/e, 45x45 162. Roberts Muzis. Ligzda. 2011, a/e, 63x47 163. Roberts Muzis. Gaisma. 2009. a/e, 30,5x61,5 164. Roberts Muzis. Zaļā zeme. 2010, a/e, 30x60
165. Roberts Muzis. Ceļš. 2005, a/e, 25x60 166. Jānis Ziņģfītis. Mežā zied. 2021, a/e, 60x80 167. J.Ziņģītis. Lidojums zaļajā. 2021, a/e, 70x90
168. Jānis Ziņģītis. Zivju gārņa atgriešanās. 2015, a/e, 75x60 169. Maija Nora Tabaka. Pasaules mala. 2010, a/e, 150x142 170. Dace Saulīte. Smaragda līcis. 2018, a/a, 40x80
171. Jana Nesteroviča. Viņa. 2009, a/e, 40x20 172. Ivars Heinrihsons. Gaišās klavieres. 2017, a/e, 40x80 173. Kristīne Rubene. Nāc par puķi. 2017, a/e, 40x20 174. Andra Otto-Hvoinska. Pavasaris. 2016, a/e, 35x30 175. Andra Otto-Hvoinska. Ziemas romantika. 2016, a/e, 30x30
176. Tatjana Krivenkova. Rasas punkts I. 2016, a/e, 80x80 177. Tatjana Krivenkova. Rasas punkts II. 2016, a/e, 80x60 178. Ritums Ivanovs. Meitene. 2020, p/aut.t., 100x80 179. Laima Eglīte. Asni. 2011, a/e, 110x120
180. Jānis Ziņģītis. Pļava. Jāņos. 2017, a/e, 120x160 181. Ilgvars Zalāns. Saulriets. 2007, a/e, 120x160 182. Ilgvars Zalāns. Pirmais. 2019, a/e, 50x40 183. Ilgvars Zalāns. Otrais. 2019, a/e, 50x40
184. Ilgvars Zalāns. Venēcija. 2020, a/e, 40x50 185, Ilgvars Zalāns. Canneregio. 2020, a/e, 40x50 186. Aldis Dobenbergs. Veselais saprāts. 2020, a/e, 59x61 187. Aldis Dobenbergs. Suņa Gaudas. 2020, a/e, 65x73
188. Gita Palma. Latgales teliņš. 2014, k/e, 28,5x35 189. Gita Palma. Ziemassvētki bļodā. 2020, a/e, 40x40 190. Gita Palma. Plaukts. 2021, a/e, 40x40 191. Gita Palma. Skumjais. 2021, a/e, 60x60
192. Jānis Anmanis. Vīzija. a/e, 2020, 60x120 193. Ilgvars Zalāns. Motīvs. 2012, a/e, 100x140 194. Kristīne Markus. Vieta. 2012, a/e, 100x140
195. Biruta Baumane. Pudeles. 1966, a/e, 70x70 196. Biruta Baumane. Klusā daba ar citroniem. 1965, a/e, 60x60 197. Biruta Baumane. Meitene. 1997, a/e, 80x100
198. Jānis Ziņģītis Atmiņas par "Zelta drudzi". 40x30, a/akr, 2008. 199. Jānis Ziņģītis Čārlzs Sāči apsver iespēju. iegādāties latviešu mākslinieka darbu. 40x30, a/akr. 2008. 200. Jānis Ziņģītis. No bebru mājām. 60x80, 60x80,a/akr,2015
|